måndag 26 maj 2008

Lite nya kort

Här kommer lite nya kort & det är tre stycken grattiskort & ett morsdagskort. Alla gjorda efter beställning. Själv gav jag min mamma en hemmagjord presentpåse men tyvärr är jag inget vidare på att fota så det blir bra! Kanske kan jag visa det en annan gång. Morsdag var det den 25 maj i Sverige.

Insektsflickan och rosetterna är från hänglar och textstämpel från magnolia. Tagsen har jag skurit ut efter fiskarsmall. Bladen är stansade med QK och jag har färglagt med distresser på akvarellpapper på samtliga kort.

Stämpel från hänglar. Text och årtal är stansat med QK Marisa. Bladen är också stansade med QK.

Detta kort är i vitt ute i kanterna men det syns dåligt. Flickan med vagn är från hänglar och ballongerna från magnolia. Namnet är stansat med QK Maggie och siffran har jag gjort själv och satt 3D-lack på.

Killen är från hänglar. Mamma stämplarna, postvågorna och bi/geting från magnolia.

3 kommentarer:

Hanne sa...

Sandra, du er bare sååååååååå flink! Jeg nyter å se på kortene dine, og disse var intet unntak. De er så lekre og flotte, alle tre!

masse gode klemmer :)

Nina Grann sa...

Jättefina kort som vanligt, syster yster. Du är ju jätteduktig!!
Kram från lillsyrran!

Heidi sa...

Kjempeflotte kort med nydelige farger og detaljer!

Klem fra Heidi