lördag 10 maj 2008

Blandade kort

Jag har fortsatt många beställningar så det blir produktion nu!!!!!! Här kommer ett gäng kort igen. I går var jag hos Milo och pysslade. Det blev inget färdigt kort men jag hann måla några motiv så är det bara är att stätta i hop sedan. Ni kommer att få se det framöver! Gissa vad Milo hade skaffat sig? En "bind it all" maskin. Gissa om jag blev avundsjuk men Milo var så snäll och lät mig låna den. Jag fick både kartong och papper av henne. Tack vännen min!!!!! Och jag har gjort något som jag inte kan tala om ännu, för personen som skall få detta brukar vara här inne ibland.

Här kommer några blandade kort som jag gjort färdigt i veckan. Stämplar är från hänglar och magnolia. Jag har färglagt med distresser. Stansat med QK och revolution.







11 kommentarer:

Camilla sa...

Så mange flotte kort!! Du er fantastisk kreativ og flink!:) Så lurt å legge tagenen mellom mønsterarkene, et smart tips;) Ha en fortsatt fin dag! Klem, Camilla.

Erica sa...

Himmel vad många fina kort du gör!! Jättefin färgläggning också! Svårt att välja en favorit då alla var så fina! :-)

Anonym sa...

Sandra, Du gör så fina kort och färglägger motiven så otroligt fint.
Kram Gunsan

Cicci sa...

Helt underbara kort. Snyggt färglagt och fina detaljer.

Hanne sa...

Enda flere flotte kort, Sandra, du er så utrolig flink! Har notert den idéen med tags mellom mønsterarkene i min kreative bok :)

Gode klemmer fra Hanne:)

Marte sa...

God morgen Sandra! :)

Tusen takk for koselig kommentar, det var deilig å våkne opp til!! Du er jo så søt!!

Når skal du komme til Norge å lære meg å fargelegge? ;)

Håper du får en solrik og kreativ dag! Stor klem fra meg

Anonym sa...

Jösses så fina kort du gör! Både färgläggning och själva kompositionen och pappersval ... allt är ju helt perfekt! Lite liftvarning här alltså! :)

Lim sa...

Beautiful cards again Sandra. I love all the layout and the coloring. :)
Big Hugs,
Lim

Marte sa...

Du er hjertelig velkommen! :)

Ikke stress med å sende avgårde motivene, jeg liker ikke stress ;)

Så deilig å kunne unne seg noe hyggelig - selv med nytt hus! Det har du fortjent!

Klemmer

Unknown sa...

For en flott blogg, fylt med nydelige kort! Så herlige farger og lekre detaljer du bruker!!

klem,
Jorunn

Anonym sa...

OJ vilka fina kort! Undebara!!

Ha en härlig kväll!