måndag 19 maj 2008

Kort med bokmärke

Mitt i bland alla beställningar var jag tvungen att göra ett kort med de nya hänglarna! Jag har gjort ett bokmärkes kort till barnens farmor.

Detta är nya stämplar från hänglar utom de små blommorna. Getingarna kommer från magnolia. Farmor är stansat med QK Katie. Jag har färglagt med distresser och satt vissa av plantorna på 3D kuddar.

Här är insidan av kortet & bokmärket ligger som en extra flik som man antingen kan klippa eller riva av. Flickan är en ny hängelstämpel. Jag har färglagt med distresser och farmor är stansat med QK Metro.

5 kommentarer:

Cicci sa...

Gillar temat med kort och bokmärke. Snyggt!

Hanne sa...

Så god idé med det bokmerket, Sandra! Den skal du ikke se bort fra at jeg låner en eller annen gang!

Nydelige farger og fargelegging, som alltid :)

Ha en fortsatt fin uke med alt du holder på med!
Klem fra Hanne:)

Heidi sa...

Hei vennen!
Så utrolig fint dette var. Og som Hanne så kommer jeg nok til å låne denne ideen jeg også. Kjempesmart rett og slett. Nydelige detaljer også. Det alfabetet er bare så genialt. Etter jeg var hos deg for lenge siden bare måtte jeg kjøpe det. Synes det er så flott at det er både store og små bokstaver.

Ha en fin dag

Klem fra heidi

Marte sa...

Hei Sandra!

I dag kom det en stor konvolutt med kjempesøte Hänglar til meg! Tusen tusen takk kjære deg! Skal sende de (fleste) til Lim i Miami, men et par må jeg bare beholde seg. De er så søte, og min Hänglar skepsis er offisielt borte! :)

Tusen takk, nå skal jeg kose meg med fargelegging!!

Mange klemmer fra meg

Anonym sa...

Himla läckert kort och bokmärke!!! WOW WOW!! Supersnyggt!!! =D
kramisar Petra