torsdag 22 maj 2008

Bokmärkeskort

Här kommer ett nytt bokmärkeskort & ett beställningskort till en student.

Flickan på filten är en ny stämpel från hänglar även picknick korgen kommer därifrån. Övriga stämplar är från magnolia. Allt är färglagt med distresser på akvarellpapper & tack är stansat med QK Katie små bokstäver. Jag har satt glitterlim på löven/bladen på trädet.Flickan med jordgubben har jag delvis klippt ut. Boktrallar och geting är från magnolia. Jag har färglagt med distresser på akvarellpapper. Namnet är stansat med QK Metro.

Både studentflickan och texten är från hänglar. Jag har färglagt med distresser på akvarellpapper. Namnet är stansat med QK Marisa & så har jag lagt 3D- lack på bokstäverna.

5 kommentarer:

Maya sa...

Du lager så nydelige kort!
Nydelige farger og lekkert fargelagt!

Tusen takk for inspirasjon :)

Ha ei flott helg,
Klem fra Maya

Caroline sa...

nei så fint et navn :) hihi..
Her var det mange fine kort! :)

Anonym sa...

Hej Sandra!
Kul att du också bloggar. Har precis börjat själv. Svårt bara tycker jag att fånga färger och dyl på foton. Scannar du dina? Vi lär väl synas igen nästa Vänerscrap om inte annat. Hälsningar din bordsgranne - Anki

Heidi sa...

Nydelige kort som vanlig. Jeg bare elsker fargebruken din - lekkert.

Klem fra Heidi

Karina Beck sa...

Super fine kort du laver.