söndag 27 april 2008

Två beställningskort

Jag har fått beställning på ett födelsedagskort och ett bröllopskort, som inte behövde vara med ett traditionellt brudpar på.

På detta kort har jag använt både hänglar- och magnolia stämplar. Hjärtana och blommorna är magnolia och paret hänglar. QK Marisa har jag använt till namnen och QK Metro till datum. Tagsen är stansade med cuttelbag. Jag har färglagt med distresser och satt glitterlim på blommorna och i hjärtana.

Flickan är från hänglar och fjärilen magnolia. Tagsen är stansat med cuttelbag. Namnet och datumet är QK Maggie. Jag har färglagt med distresser och satt glitterlim på blommorna i kransen och på fjärilen.

6 kommentarer:

Marte sa...

Hei Sandra, tusen takk for koselig kommentar! :)

Så utrolig flotte og sommerlige kortene dine er! :)

Jeg har aldri vært noe flink til å bruke de ferdig malte figurene når jeg lager kort.. Det er liksom gøy å lage et nytt til akkurat det kortet... Men nå har jeg funnet ut at det er greit å ha noen ferdig, er så mye som må draes ut hver gang hvis jeg skal male også.. :)

Så får vi se om de blir brukt ;)

Ha en god natt! :)

Godklem fra meg

Heidi sa...

Kjempesøte kort du har laget. Nydelige farger og masse flotte detaljer. Også har du jo så utrolig mange fine bokstaver på kortene dine. Får jo lyst på nye alfabeter hver gang jeg er innom her jeg.

Klem fra Heidi

Anonym sa...

Halloj! =)
Ja, nu har jag kollat med Kicki oxå... Söndag, skulle det vara en bra dag? Tid? När passar det dig? Förslag kl. 13?

Kram kram

Nina Grann sa...

Jättefina kort!! Tack för "awarden" jag fick av dig!!
Blev jätteglad!
Nina

Anonym sa...

Hej hej....
Vad roligt! =) =) =) Hoppas det inte är samma nu då! *s*
Msn har jag inte fått nåt på? Alls...

Lördag kl. ett skrev du, men jag skrev söndag... *s* Funkar söndagen oxå?

KRAM!

Lim sa...

Lovely cards. Beautiful!