torsdag 17 april 2008

Nytt kort

Detta kort är till några vi känner som skall få en dotter när som helst. Jag har varit ute i god tid för en gångs skull. Jag kan visa er det för de brukar inte titta in i min blogg. Stämplarna är från hänglar (jag älskar dessa stämplar). "Grattis" är QK Kaite och "en prinsessa" är QK Metro, även myrorna är stansade med QK. Jag har färglagt med distresser och satt 3D- lack på bokstäver och hjärtan. Vingarna och blommorna på "bugflickan" har fått glitterlim på sig men det syns lite dåligt.

3 kommentarer:

Heidi sa...

Å dette var bare noe av det søteste jeg har sett. Vidunderlige farger og layout. det ble jo bare sååååå yndig. Her gav du meg en kjempeide. Og takk for pris - kjempekoselig.

Ha en super dag!

Stor klem fra Heidi

milli sa...

Så utrolig nydelig! Dette kortet falt jeg helt for, fargene er helt fantastiske!

Lim sa...

This card is beautiful.The combination of colours are perfect and the layout is gorgeous. I love it!.This HÄanglar image is so sweet. I love it!
Great job!.
Hugs,
Lim.