tisdag 22 juli 2008

Nu är jag tillbaka!

Hej alla bloggvänner!

Nu är jag tillbaka efter en underbar resa i Turkiet med mycket god mat, vin, sol och bad. Dessvärre med 5 kg mer men men det är ju sommar! Det var helt underbart, sol varje dag och ca 40 grader i skuggan nästan varje dag. Tyvärr har jag inga alster att visa ännu men håll ut det kommer, det lovar jag. Vi har ju gått och blivit med hus och som ni vet flyttade vi in fem dagar innan vi åkte till Turkiet i tre veckor. När vi kom hem väntade flyttlådor och arbete med en gång på oss samt att lillgrabben fyllde fem år och ville ha barnkalas så klart!

Just nu håller vi på att tapetsera om så detta tar det mesta av min tid, och så flyttar jag mest runt saker (men, men det hör väl till hi, hi, ha). Må så gott tills vi hörs igen.

Kramizar Sandra

6 kommentarer:

Camilla sa...

Hei! Høres ut som en fantastisk ferie!!:) Og så gøy med nytt hus, og masse som skjer.

Tusen takk for gratulasjoner!! Jeg gleder meg masse til stemplene kommer, og jeg kan sette i gang;)

Ha en fin dag!
Klemmer fra Camilla.

Marte sa...

Godt å ha deg tilbake - gleder meg til nye kort fra deg! :)

Stor klem fra meg

Anonym sa...

ojoj, inte en lugn stund för din del..det hör jag ju! ;)
Men härligt med en liten semestertripp till värmen! Å nu får vi hoppas att värmen håller sej kvar här i Sv. också =)
Dopkortet jag gjort har jag använt mej av en mall som fanns med i en gammal scraptidning. Ska se om jag kan lägga in mallen på min blogg ikväll.
stor kram Petra

Marte sa...

Jeg har noe til deg i bloggen min! :)

Marte sa...

JA! Det hadde vært skjønt med påfyll når det passer ;)

Ha en fin dag!

Hanne sa...

Velkommen hjem, Sandra (ja, jeg vet jeg er litt treg, men jeg er på ferie *hihi*)

Så spennende med nytt hus, håper du koser deg med ting-flyttingen!

klem fra Hanne:)